יום חמישי, 3 בפברואר 2011

סוד כמי חושפת בישראל פתרונות מתקדמים למניעות נזקי לחות בתעשייה הביטחונית

ד"ר סטפן דיק, בכיר בחברת סוד כימי (Sud Chemie), יצרנית סופחי הלחות הגדולה בעולם, הגיע השבוע לישראל בכדי לחשוף בפני לקוחות מקומיים מובילים את הקונטיינר דרי פלוס (Container Dri Plus), פתרון מתקדם למניעת לחות המיועד לתעשייה הביטחונית, המשווק בישראל בלעדית על ידי מוטינית טכנולוגיות מקבוצת יעיל נוע.

ד"ר דיק, מנהל תחום הלוגיסטיקה והכימיקלים ב-Sud Chemie Performance Packaging ביקר בן היתר בגדות ביוכימיה, רפאל ואל אופ. במהלך הביקור הציג הבכיר את הגרסה האחרונה של קונטיינר דרי, המאפשרת תליה של שק גדול, המכיל 12 שקיות קונטיינר דרי קטנות. מדובר במוצר נוח יותר, מהיר יותר הדורש פחות שעות עבודה בהשוואה למשפחת הקונטיינר דרי הסטנדרטית, המספקת פתרונות למניעת נזקי לחות באחסנה ובשינוע.

בביקור הוצגו, בין היתר, אינדיקטורים (סמני לחות) ודסיקטורים (מערכות לאחסנה יבשה) המיועדים ליצירת סביבה מבוקרת לחות במערכות צבאיות, בהן משולבים מכלולים טכנולוגים מתקדמים. המוצרים של Sud Chemie חיוניים לשמירה על מוצרים אלו, בעיקר אלו המוטסים. כך למשל, הציג דיק דסיקטור נושם לתחום הצבאי, המאפשר לכוון את לחצי הפתיחה של הנשם לפי צרכי הלקוח. 

"ביקורו של ד"ר דיק בישראל מבטא את החשיבות שמייחסים בסוד כימי לשוק הישראלי", אמר נעם נהרי, המשנה למנכ"ל יעיל נוע. "הביקור ממחיש את מעמדה של יעיל נוע כגוף מקצועי ומוביל שמאחוריו עומד יצרן רציני ובעל יידע, המוכן לסייע בהעלאת הרמה המקצועית בשוק הישראלי".

מוטינית מייצגת בישראל מלבד, Sud Chemie, גם את החברות Brownell ו-AGM. המוצרים של שלוש החברות משלימים זה את זה ומאפשרים למוטינית להציג פתרון מושלם לנושא הטיפול בלחות והשוואת הלחצים במכלולים מוטסים. יצוין, כי יעיל פארמה מקבוצת יעיל נוע מייצגת את Sud Chemie בתחום הפרמצבטי ומציעה ללקוחותיה מגוון רחב של פתרונות לטיפות בהתגיישות כימיקלים ובשמירה על הטריות שלהם לאורך זמן.

קונטיינר דרי פלוס למניעת לחות