יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

מאות מבקרים בביתן קבוצת יעיל נוע בישראפוד והוטקס

התעניינות רבה נרשמה במוצרים החדשים לשוק המזון של קבוצת יעיל נוע מצד מאות מבקרים שפקדו את ביתן החברה במסגרת תערוכות ישראפוד 2010 והוטקס, שנערכו ב-22 עד ה-24 לנובמבר 2010 במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב.

במסגרת התערוכה, חשפה החברה גם סדרה של מוצרי טקסטיל חסיני אש, המיועדים להגביר את רמת ההגנה על עובדים בתעשיית המזון והאירוח.

התעניינות רבה נרשמה מצד שפים מקצועיים בכפפות חסינות האש של K&K, המציעות הגנה באמצעות בידוד תרמי מפני חום ואש. בביתן החברה הודגמה עמידות הטקסטיל, ממנו עשויות הכפפות, באמצעות חבישת הכפפה על היד והנחתה על גבי מבער. הכפפה סופגת את האש הישירה, מעלה עשן אך אינה נדלקת ומספקת בידוד והגנה מלאים מפני החום והאש.

במקביל, נרשמה התעניינות רבה גם בשרוולי הגריל של יעיל נוע, המספקים פתרון מצוין לעובדים בברביקיו. כך למשל, יכול עובד בחברת קייטרינג העובד על הגריל, להשתמש בשרוול זה להגנה על ידיו מהחום ועוצמת האש הגבוהה של המתקן.


הביתן של קבוצת יעיל נוע
בתערוכה הציגה יעיל נוע בנוסף, שורה ארוכה של מוצרים המיועדים לשפר את רמת ההיגיינה והבטיחות ואיכות החיים של העובדים בענף המזון. המוצרים שהציגה הקבוצה מיועדים במיוחד לתעשיית ייצור מזון, תעשיית תוספי המזון, חומרי גלם לייצור מזון, בתי קירור המתמחים במוצרי מזון, ועוד.

בין היתר, הציגה החברה בביתן מערכות מידוף ואחסון אנטי-בקטריאליות המיועדות לעבודה בסביבה רטובה ובעלת לחות גבוהה. המדפים, מסדרת מטרוסיל של חברת מטרו האמריקנית, מוגנים בשיטות ציפוי חדשניות, המבוססות על טכנולוגיות חומרים מרוכבים.

המדפים והעמודים בסדרה מצופים בציפוי אפוקסי ייחודי של פולימר אורגני המרוכב עם תוסף מיקרובאן, חומר מהפכני המונע היווצרות מצעי גידול של מיקרואורגניזמים (עובש, פטרת, חיידקים). המוצרים בסדרה מתאימים לסביבת עבודה לחה במיוחד כגון: חדרי קירור ואזורי אחסון מזון טרי ואזורים בהם נדרשת רמת ניקיון בקטריאלי גבוהה. בנוסף, הציגה יעיל נוע מוצרים נוספים של מטרו כולל מדפים לתעשיית המזון, עגלות שינוע ואחסון ועוד.

התערוכות, הנערכת מדי שנה במסגרת שבוע תעשיות המזון והאירוח בישראל מושכות אליהן מבקרים רבים הפועלים בתחום מהשוק המקצועי, המוסדי, המאורגן והפרטי. במסגרת שבוע המזון נערכות שתי תערוכות: ישראפוד - תערוכה מקצועית למזון ומשקה; הוטקס - תערוכה מקצועית לציוד, שירותים וטכנולוגיות לתעשיית האירוח, ענף הקמעונאות והשוק המוסדי.